Tagi

EMILIA NAWARECKA TWARZĄ KOLEKCJI ARYTON JESIEŃ-ZIMA 2014/15

10 lipca 2014
Podziel się

Już po raz kolejny marka ARYTON stawia na klasyczną, ponadczasową fotografię. Magda Wunsche i Agnieszka Samsel, na swoich zdjęciach do kampanii, pokazują współczesną kobietę, która w nowoczesny sposób nosi ikony mody. Bohaterem kampanii jest płaszcz, który występuje na wszystkich sześciu zdjęciach  – płaszcz przestrzenny, mięsisty o szlachetnym kolorze i wysokiej jakości materiału. Płaszcz jest również głównym bohaterem kolekcji i jak mówi Patrycja Cierocka Dyrektor Kreatywna – stanowi o DNA marki ARYTON. Wszystkie środki plastyczne zostały podporządkowane podkreśleniu luksusowej jakości tkanin i konstrukcji.

Twarzą kolekcji jest Emilia Nawarecka, która pozuje w filmowych, pełnych emocji kadrach. Modelka w swoim kilkuletnim dorobku ma między innymi pokazy u takich projektantów jak Phillip Lim,  Marc Jacobs, Dolce & Gabbana Couture, Kenzo, Martin Margiela, czy Jil Sander. Była twarzą światowych marek, między innymi Penny Black oraz kampanii Céline na sezon jesień/zima 2011/2012. Pracowała dla wielu najważniejszych magazynów modowych na świecie, między innymi pojawiła się w rosyjskim Vogue, tajlandzkim Harpers Bazaar, i-D, amerykańskim Elle. Z okazji 18-tych urodzin magazynu, Emilia pojawiła się na okładce jubileuszowego wydania ELLE. Można ją też zobaczyć w najnowszym numerze ELLE UK.

Backstage:

Patrycja Cierocka Dyrektor Kreatywna marki ARYTON

 

 

Sesja:

Modelka: Emilia Nawarecka/ D‘Vision

Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel

Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka

Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska

Makijaż: Marianna Yurkiewicz/ D’Vision

Włosy: Rafał Żurek/ Metaluna

Scenografia: Anna Tyślerowicz

Backstage: Bartek Szmigulski